wtorek, 19 grudnia 2023

O bezprecedensowej zbrodni zgaszenia świeczek

Mam wrażenie, że ta informacja zupełnie nie przebiła się do polskich mediów. Ciekawa jestem dlaczego...





Katolicy w Angliii i Walii się zmartwili, a kardynał jest załamany:


Może to nie za wiele, ale zupelnie nie słyszałam o reakcji kogokolwiek w Polsce. Natomiast slyszałam i to o wiele za dużo o wyczynie posła Brauna, który zgasił świeczki... 

Znaj proporcją mocium panie!!!

Jestem głeboko zażenowana włazidupstwem uprawianym przez prawie całą klasę polityczną łącznie z PiSem. Łaszą się do Żydów nawet teraz, kiedy liczba ofiar cywilnych w Gazie, dawno przekroczyła liczbę ofiar cywilnych na Ukrainie od początku wojny . 

I teraz też  bedziecie włazić im do zadu i udawać, że strzelanie do kobiet wychodzących z koscioła jest spoko i cool?

Oglądam kawalek rozmowy Stankiewicza z posłami, którzy grillują Bosaka. Ma sie ustosunkować do różnych wypowiedzi Brauna w stylu, ze Żydzi są nam wrodzy, albo zawodowi sodomici szkodliwi. Bosak, który nie zamierza potępiać tych zdroworozsądkowych stwierdzeń ma sie bardzo wstydzić.

Kiedyś uważałam, ze Stankiewicz jest w miarę normalny, a on tym czasem został inkwizytorem poprawności politycznej. Ataki na kościoły i zakłócanie mszy wydaje mu sie zupełnie nieszkodliwe wobec zbrodni zgaszenia świeczek!!!

Chcieliście oglądalności obrad sejmu, no to ją macie. Posel Braun wie jak ją generować, w końcu jest profesjonalnym reżyserem, więc pobił Marszymka na jego własnym podwórku

Konfederacja to nie moja bajka, ale w takiej sytuacji w pełni popieram Bosaka i jego odmowę kajania się za stwierdzenie oczywistości przez czlonka klubu. 

P.S.
Nowa minia rodziny Dziemianowicz-Bąk i jej rozkoszny t-shirt! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz