wtorek, 17 października 2023

O referendum

Zrozumienie rodaków, którzy nie wzięli udziału w referendum przekracza moje możliwości. Odrzucenie paktu emigracyjnego przez ogół społeczeństwa byłoby bronią dla każdego polskiego rządu. Tusk jest człowiekiem Brukseli, nikt nie może udawać, że tego nie wie. On mial powód, żeby wezwać swoich zwolenników do bojkotu, aby wywiązać sie ze swoich zobowiązań wobec mocodawców. Ale ludzie? Niech mi ktoś wytłumaczy jaki interes mają w tym Polacy!!! Naprawdę chcą brązowych z nożami na ulicach naszych miast? Czy naprawdę istnieja ludzie, ktorzy chcą podwyższenia wieku emerytalnego? Trudno mi w to uwierzyć. A wyprzedaż majątku i niszczenie plotu na granicy z Białorusią?

To jest tak niepojęte, że mnie zatyka. Jest to nawet bardziej niepojęte niż pragnienie by ewidentny zdrajca stał na czele polskiego rządu. Po "Resecie" nikt nie może udawać, że tego nie wie. A nawet jeśli nie oglądał, to ucieczka Tuska do Brukseli w trakcie sprawowania urzędu premiera byla wysoce wymowna. Na zawsze pozostanie dla mnie tajemnicą jak można tego nie widzieć.

A może chodzi o mityczne pieniądze z KPO? Są tak samo realne jak 4 dniowy tydzień pracy, 1000+ od czerwca 2023, 30% podwyżki dla nauczycieli i budżetówki i mieszkanie prawem, a nie towarem. Tylko Szymon Hołownia który obiecal nowe szafki w szkołach, brak ocen z zachowania i koniec rozdawnictwa ma jakieś szanse na przynajmniej częściowe spelnienie swoich obietnic.

Ludzie, coście najlepszego zrobili (wiem, że nie czytacie mojego bloga, ale muszę sobie ulżyć)!!! Jeśli dojdzie do paktu migracyjnego i przymusowj relokacji to krew zgwałconych i zadźganych ofiar tego eksperymentu na was i na dzieci wasze!!! Jeśli zostaniemy z własnej woli landem IV Rzeszy to także wasza odpowiedzialność! Kim wy własciwie jesteście? W imię czego to wszystko? Bo nie lubicie Kaczyńskiego? Nie wierzę w tak infantylnych debili. Nie w takiej liczbie!!!

Boże, miej nas w swojej opiece!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz