piątek, 12 stycznia 2024

Podstawa prawna !!!

 Dominika Małomiejska umówiła się wreszcie z ministrem sprawiedliwości A. Godnarem na rozmowę

D.M.: Tak się cieszę, że znalazł pan w końcu podstawę prawną... (woła od progu) 

A.G.: (Tajemniczo milczy, podchodzi do stolika i zarumieniony ze szczęścia pokazuje na ekranie laptopa...)


D.M.: Podstawa prawna jest w tej teczce? (pyta nieco zbita z tropu)
A.G.: Pani Dominiko, doprawdy....
D.M.: (Bezradnie przenosi wzrok z ministra na ekran) ja, ja, ja....
A.G.: Nie rozpoznaje pani?
D.M.: To, to ambasador USA, Mark Brzezinski i pan minister z teczką....
A.G.: Co pani z tą teczką, ona nie ma nic do rzeczy
D.M.: No nnie...
A.G.: (Nieco zniecierpliwiony pokazuje kolejnego tweeta):

D.M.: Palade? Przecież to pisowiec!
A.G.: Co pani z tym Paladem! Manfred Weber! Chyba wie pani kto to jest?!!!
D.M.: Oooczywiście...
A.G.: Więc?
D.M.: Nno tak... teraz.. rozumiem... (na jej twarzy zrozumienia ciągle nie widać)
A.G.: Mamy to!!! (mówi bardziej do siebie niż zagubionej rozmówczyni)
D.M.: Jeśli pan minister pozwoli mam jeszcze jedno pytanie....
A.G.: (patrzy na zegarek) No proszę...
D.M.: Czy wybory są ważne, skoro orzekła o tym izba kontroli nadzwyczajnej i praw publicznych, która nie jest sądem?
A.G.: Jak to nie jest?
D.M.: Bo w sprawie Mariusza Kamińskiego...
A.G.: Pani Dominiko, ja naprawdę jestem czlowiekiem zajętym (podchodzi do drzwi i otwiera je przed nią) Do widzenia!

Dominika wychodzi ze łzami w oczach i poczuciem, że nie ma pojęcia co napisać. Przybnębiona wkracza do pokoju redakcyjnego, gdzie kolega Kątski rytmicznie wali konia pokrzykując radośnie:
K.: Podstawa prawna! Twarda podstawa prawna! Chcesz pomacać?!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz