czwartek, 18 listopada 2021

Breaking! Ahmad z Damaszku przerywa milczenie!!!

UCHO Press publikuje na swojej stronie długo oczekiwany wywiad z Ahmadem (nazwisko znane redakcji) z Damaszku, ofiarą 33 push back - ów, którego zdjęcie obiegło wszystkie światowe media na początku kryzysu humanitarnego na granicy polsko - białoruskiej.



G.Wrona: Znamy historię twojego kota, ale nie znamy twojej. Co cię skłoniło do podróży na daleką zimną Białoruś?
Ahmad: Poszukiwałem żony (na śniadej twarzy mężczyzny maluje się smutek)
G.W.: Co się z nią stało? 
A: Zgubiła się w 2015  wraz z naszym niepełnosprawnym niemowlęciem....
G.W.: Więc nie widziałeś swego dziecka od 6 lat
A.: (Smutno kiwa głową)
G.W.: Rozumiem. Powiedz nam jak bardzo byłeś torturowany na granicy przez polskich żołnierzy i straż graniczną...
A: Musiałem znosić brzydkie słowa (na k, j. ch.) i rasistowskie uwagi i to tylko dlatego, że trafiłem żołnierza w głowę kamieniem...
G.W.: Rasistowskie uwagi? Czy byłbyś w stanie wskazać osoby, które dopuściły tych zbrodni wojennych?
A: Chyba nie, bo wszyscy biali są do siebie podobni - wyglądają jak kartofle ze świńskimi ryjami na kijach...
G.W.: Rzeczywiście (śmiech).
A: Poza tym przerzucili mnie przez zasieki w nocy. Najpierw Judith z Konga i ona natychmiast zaczęła rodzić (już na terytorium Białorusi - przyp. redakcji), a potem mnie. Właśnie wtedy skrytykowali mój nos w tonie rasistowskim.
G.W.: Niewiarygodne, że to się dzieje w XXI wieku w sercu Europy!
A: Porównali mnie do Żyda, rozumiesz? Yehuda o mnie! Yehuda zły, pies nieczysty, a oni tak o mnie!!!
G.W.: Czy masz jakieś informacje o swojej żonie i dziecku...
A.: Yehuda o mnie, rozumiesz psie niewierny, a ty mi tą suką głowę zawracasz! (mężczyzna robi się agresywny...)
G.W.: Aaaach, proszę mnie nie bić ( dalej zapis nieczytelny, prawdopodobnie na skutek uszkodzenia sprzętu)

P.S.
Dziennikarz portalu UCHO Press trafił do szpitala z obrażeniami głowy. Postanowiliśmy go odwiedzić

UCHO Press: Jak się czujesz?
G.W.: (ledwo dosłyszalnym głosem) tak jak (charczy) uchodźcy....... torturowani..... przez polską straż.... graniczną....

To były ostatnie słowa bohaterskiego reportera G. Wrony, którego śmierć powiększyła liczbę ofiar tego najokrutniejszego w dziejach konfliktu na granicy do 200 001. Pogrzeb odbędzie się w piątek 19.11. o 18. Ciało zostanie uroczyście wyrzucone na śmietnik do pojemnika na bio-odpady (nasz kolega był gorliwym ateistą) za blokiem przy ulicy Antyfaszystów (14-28) w Warszawie. 

Swój udział zapowiedziała orkiestra  strajku kobiet Wypier...aj Band, która zagra okolicznościowy utwór pt "Wypier...aj Szmato J..ana". Następnie w lokalu redakcji UCHO Press odbędzie się konferencja poświęcona walce z wulgarnością w przestrzeni publicznej, na której zapowiedziała swój udział Marta Lempart z Wrocławia z odczytem zatytułowanym "Wypier...ać" oraz pani profesor X. ze Szczecina (nazwisko znane redakcji) p.t. "Je..ć PIS".

P.P.S
Właśnie dostaliśmy wiadomość, że dwaj dziennikarze nieznanej redakcji do których żołnierze reżimu kaczystowskiego powiedzieli "K..wa, wysiadaj, albo cię wysadzę" przebywają w szpitalu w stanie ciężkim. Pomoc psychologa była bardzo spóźniona (zaoferowaną ją dopiero pod naciskiem opinii publicznej). Przypomnijmy, że przedstawiciele niezależnych mediów pragnęli tylko zarejestrować warunki mieszkaniowe żołnierzy stacjonujących na granicy z Białorusią na obszarze objętym stanem wyjątkowym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz